El CARABRUT i la BRUIXA MADUIXA



Aquesta potser ha estat l'experiència més maca que he viscut al taller. Dos grups de P5 de l'escola Joanot Alisanda amb la Maite, la Imma, la Maria i la Leonor al capdavant, van demanar-me ajut per fer dos capgrossos: el dimoni Carabrut i la bruixa Maduixa. Vaig preparar tots els ingredients i amb la col·laboració de tos els nens i de totes les nenes, vam fer dues obres d'art amb forma de capgròs. Primer vam donar-li la forma, després vam calcular els espais i després de fer un muntatge al pati del taller amb pinzells en mà per tal de donar una bona capa de cola de conill, la quitxalla els va decorar i pintar a les seves classes.








Si més no, el que més m'ha il·lusionat ha estat el regal que m'han fet. Un dibuix del dimoni i la bruixa dedicat per tots i cadascun dels meus nous amics, i que ja tinc penjat a la paret del monMón.





1 comentari:

  1. Veig que no pares!!!
    Estàs fet un artista total, si et veuen el “Falleros” et fitxaran per les falles de l’any que ve.
    En hora bona!!

    ResponElimina